Unknown



Assalamualaikum Readers..


Selamat Pagi!! hehehe semangat terlebih pulak di pagi hari nie.. maklumla cuti.. huhuhuh ok entry kali nie wanie nak kongsikan dengan korang tentang persiapan tunang wanie ea.. Ok entry lepas wanie da cite tentang bakal mother in law wanie yang dah tetapkan tarikh tunang kan.. heheh so bila dah tahu tarikh apa lagi jom la kita start buat palnning supaya kita tak kalut time E-Day kita nanti.. Sebab bagi wanie perancangan awal adalah yang terbaik sebab :-

1) dapat survey harga yang paling murah
2) dapat beli time tengah promotion
3) dapat apa yang kita nak bersesuaian dengan kehendak kita dan pasangan..

hehehe ea la mana idak nya kalau kita planning lambat x ke semua nya akan jadi kelam kabut dan tak menepati cita rasa kita.. ok ingat ea kawan2 BUAT PERSIAPAN AWAL.. ok ita mulakan persiapan tunang kita dengan check list dulu sebab check list nie penting untuk kita tahu apa yang nak dibeli, apa yang dah dibeli dan apa yang bakal dibeli,, ea idak?? btol la heheheh..

ok apa yang nak dimasukkan dalam checklist??













First sekali tentulah

1)Tarikh
2)Tempat
3) Masa dan etc

Nie adalah contoh checklist wanie. Kalau korang nak just tinggalkan email nanti wanie emailkan pada korang ea.





so bila dah ada checklist senang la kita nak check benda mana yang penting dan mana yang kurang.. it means yang penting tu kita beli la dulu compare to things that less important..

ok sampai sini jer dulu ea.. nanti tunggu ea untuk next entry wanie cite lebih detail apa yang penting dan perlu dibuat ea..

bye2 Assalamualaikum :)

Big Love and Hug
WanieZulkafli
 xoxo
2 Responses
  1. momo desu Says:

    Salam. Hi boleh share check;ist ni?


  2. Unknown Says:

    wsalam. boleh je my dear :) sorry sgt lambat balas..


Post a Comment