Unknown
Assalamualaikum readers..

Terima kasih sebab massih baca sambungan cerita wanie nie ea. ^_^

Ok alhamdulillah semalam wanie dah jumpa cousin kawan wanie.. dari pukul 8 sampai pukul 9.30.. banyak jugak ilmu yang dapat.. tentang kelebihan Stemcell.. dan kelebiha jadi ahli.. so korang nak tahu apa keputusan wanie.. hehehe ok akhirnya malam tu wanie dah buat keputusan dan sebenarnya keputusan dah dibuat sebelum jumpa lagi.. hehehe sebab nya wanie dah buat 2 hari research tentang produk nie.. So wanie pun join dengan bermodalkan RM270 .

Apa yang wanie dapat dengan RM270 tu?? wanie dapat keahlian seumur hidup dan 2 kotak stemcell. ok wanie dah cuba makan pun dan alhamdulillah baru paket ke 5 wanie dah nampak perubahan yang ketara pada jari wanie.. kenapa jari??? hehehe sebabnya sebelum makan sebulan jari manis wanie jadi gatal2.. macam2 ubat dah try.. dan dh sapu krim gatal tapi biasa la hilang a few day tetiba ada lagi.. semuanya sebab kulit wanie sensitive x boleh kene kotor.. tapi alhamdulillah baru paket ke lima jari wanie dah makin ok dan hari nie tinggal sikit2 jer.. bayangkan dah sebulan makan macam2 ubat tapi still x ok but baru try 5 paket stemcell dah ok..

Alhamdulillah jugak sebenarnya sebab Allah bukakan pintu hati wanie untuk try.. dan yang paling best kesan kat kulit muka dan badan.. liang2 roma di muka dah semakin kecil, kulit makin lembut dan glowing.. bintik2 hitam dah berkurangan... semua benda nie yang wanie rasa rimas sangat sampai rasa nak pergi buat facial akhirnya dah dapat diselesaikan hanya dengan stemcell. kulit badan pun makin lembut dan parut di badan makin berkurangan.. So far bagi wanie produk nie memang best dan korang patut cuba.. bukan sebab sekarang wanie dah jual produk nie tapi sebab wanie dah rasa perubahan sendiri..  wanie x kan promote kat korang kalau benda tu x berkesan.. tapi mungkin kesan tu berbeza2 untuk setiap individu ea.. mingkin ada yang lambat dan mungkin ada yang cepat..

So tentang jadi ahli pulak wanie kalau nak dapatkan income kene la cari orang tapi xpa sebab wanie memang suka deal dengan client dan niat wanie untuk join benda nie hanya untuk bantu ubah nasib keluarga, diri sendiri, dan kawan2 yang lain yang juga ingin mengubah hidup dieorang...

so untuk tahu kisah suka dan duka kisah business wanie nie tunggu episode akan datang ea.. hehehe dah macam drama...

Big Love and Hug
WanieZulkafli
 xoxo
0 Responses

Post a Comment