Unknown
Assalamualaikum.. hai readers..

Ok entry kali nie pun wanie nak cerita tentang tone excel.. hehehe ingat x sebelum nie wanie da cerita yang wanie join Steamcell tapi x di support oleh MR.H tapi alhamdulillah kali nie untuk Business Tone Excel nie MR.H memang support wanie dan siap join lagi.. heheheh mama MR.H pun join.. so first day join wanie da dapat 2 orang.. Alhamdulillah nie merupakan satu permulaan yang baik..

Ok wanie harap kita semua dapat buka mata dan hati tentnag Tone Excel nie.. niat wanie disamping untuk cari income wanie nak jugak tolong kengkawang yang lain supaya kita dapat menjadi pengguna yang bijak.. spend your money for something that benefit you sebab zaman sekarang nie duet dah menjadi satu benda yang amat penting ea la mana tak nya nak masuk toilet pun dah kene bayar jadi kita mestila berhati-hati dan bijak dalam mebelanjakan duet yang ada..

kali nie wanie lebih bersemangat sebab ada support daripada MR.H dan juga keluarga wanie dan keluarga MR.H wanie akan selalu berdoa dan berharap agar nie adalah pintu rezeki yang wanie tercari-cari selama nie.. bagi kawan-kawan yang berminat nak tahu lebih kanjut jangan la segan atau malu.. wanie akan cuba sedaya upaya untuk terangkan korang dan bantu korang sebab biarla kita sama2 bermula dari bawah dan saling tolong menolong untuk berjaya..


nanti kalau ada apa2 cerita menarik atau x menarik tentang business wanie nie wanie akan kongsi dengan korang di next entry ea..


ok semoga Allah bukakan pintu rezeki untuk kita semua ea.. amin..

Big Love and Hug
WanieZulkafli
 xoxo
0 Responses

Post a Comment