Unknown

Assalamualaikum.. hye readers!! 

Malam nie wanie nak kongsikan cerita tentang tone excel kat korang semua.. Korang pernah dengar tentang Tone Excel x? Ok bagi yang dah pernah dengar its good tapi korang dah join? korang dah betol2 faham tentang tone excel?? Ok hari nie wanie nak kongsi cerita dengan korang supaya wanie dan korang dapat menjadi seorang pengguna yang bijak..

Zaman sekarang nie zaman moden dan semua orang pasti akan mempunyai sekurang-kurangnya 1 handphone kan.. dan kita akan top up setiab bulan without missing any month kan... ea la sebab penggunaan hp dah jd sebahagian daripada hidup kita.. so sebagai pengguna yang bijak kita kena berfikir adakah sesuatu benda yang kita spend money will give a benefit to us??

Contohnya kalau kita top up digi, celcome, maxis, umobile or etc apa yang company tu boleh bagi kat kita?? paling kurang pun kalau kita banyak top up kita dapat la dalam RM2 sebagai bonus penggunaan.. is it enough if compare to what we have spend?? the answer is no..

ok sekarang wanie nak kongsikan dengan korang apa yang tone excel boleh bagi tapi other telecommunication company x bagi.. Dengan hanya RM100 kita akan dapat 8 benefit.

1. Dapat 1 Simcard Tone Excel, PERCUMA
- Kita dapat kekalkan no lama kita dan pospaid pun boleh kekalkan nombor lama jugak.. dan yang paling best tiada tarikh luput untuk simcard TONE EXCEL nie.. 

2. Dapat RM30 dalam Simcard sewaktu pembelian. Dan kita akan dapat extra credit untuk setiap top up yang RM30 ke atas. Contohnya kalau kita Top up RM 30 kita akan dapat extra RM10, Dan kalau kita top up RM50 kita akan dapat RM20. anda fikir sendiri adakah kita akan dapat macam nie dengan other telecommunication company?

3 Dapat Personal Acident Insurance dari Tune Insurance bernilai RM100 000 secara PERCUMA.
-Cover 2 perkara iaitu kematian dan cacat kekal, akibat kemalangan, tertakluk kepada terma dan syarat.
-Tiada premium tahunan hanya perlu top up minimum RM50 dan bagi wanie ia tidak menjadi bebanan untuk kita sebab kita memang guna dan akan top up setiap bulan ea idak?

4.Setiap kali kita top up kita akan dapat mata ganjaran yang tiada tarikh lluput dan kita boleh kumpul dan tukar kepada hadiah seperti :-
- Tiket penerbangan Air Asia secara PERCUMA (daftar AIR Asia big dulu ea)
- Smartphone ; Samsung, LG, Ninetology, Blacberry, HTC, Nokia
- Tablets : Samsung, Ninetology
- Watch : Cookoo
- Ticket wayang
- Tiket konsert
- etc

5.  Dapat Corporate / Diskaun Rate Tune Hote. 

6. Dapat masuk cabutan bertuah,
    a) Weekly Lucky Draw :  
        - 2 minggu sekali dan hadiah seperti : handphone, payung, t-shirt, cap, dongle, tablet, cash, etc
    b) Monthly Lucky Draw :
        - Eligibility top up minimum RM80 sebulan dan hadiahnya merupakan RM200 seorang untuk 20           orang sahaja.
    c) Port-in Lucky Draw : Setiap akhir tahun
        - Syarat : total top up setahun hendaklah RM300

7. Dapat masuk pertandingan Top Sponsor dan dapat Incentive Pakej Umrah dan percutian ke luar negara 
Komisyen top up hendaklah RM1500 sebulan untuk melayakkan anda dapat pakej umrah. 

8. BUAT DUIT dengan menjadi referral.


ha menarik x hehehhee. so kenapa kita perlu pilih yang tiada benefit sedangkan TONE EXCEL dah bagi banyak benefit pada kita.. jadi lah pengguna bijak dan pilihan di tangan anda.. kalau korang nak tanya apa2 just tinggalkan comment ea.

Big Love and Hug
WanieZulkafli
 xoxo
0 Responses

Post a Comment