Unknown
Assalamualikum readers..


Hari nie merupakan hari ke 6 wanie join Phytoscience.. dan dah macam2 yang terpaksa wanie harungi sepanjang wanie cuba untuk buat business nie... ok kita cerita tentang support dulu ea..

ok untuk join benda nie.. sebenarnya wanie cuma dapat support dari family wanie sebab ayah, ibu dan adik2 memang jenis yang supportive.. dieorang akan support apa yang wanie nak buat yang wanie rasa terbaik umtuk diri wanie.. Alhamdulillah wanie bersyukur sangat sebab dilahirkan dalam keluarga yang sangat supportive.. Ayah adalah orang pertama yang menjadi downline wanie. Thank you ayah sebab ayah wanie dapat RM100 bonus sponsor. hehehe Tak tahu la macam mana wanie nak hidup tanpa ayah ibu dan adik2.. wanie join benda nie pun sebab family.. wanie nak cuba ubah hidup family.. nak bagi ayah dan ibu hidup senang ea la dieorang la yang selalu da dengan wanie waktu wanie susah dan senang, jatuh dan bangun nay wanie semua dengan dieorang.. Terima kasih ya Allah kerana bagi wanie kesempatan yang tak ternilai kerana dibesarkan dalam keluarga nie..

OK sekarang cerita tentang MR.H pulak.. ok pada mulanya MR.H memang tak berapa berkenan sangat time wanie nak cuba tapi MR.H adalah jenis yang supportive walaupun x berapa suka tapi dia tetap support dan tolong wanie cari downline lagi.. tq sayang.. dan sekali lagi wanie bersyukur sangat2 sebab Allah temukan wanie dan MR.H dan Allah jugak lah yang melahirkan perasaan sayang dan cinta dalam diri wanie..

ok kawan2 pulak tak bankang dan x setuju tapi tetap menyokong. Thank You guys!! sayang korang ketat2..

ok dah nak dekat seminggu wanie post kat FB banyak jugak la yg minta pm tapi xda sorang pun yang bagi respond yang wanie nak.. da yang diam dan da yang jjust nak dengar jer.. ok secara jujur nya memang sedey dan rasa nak putus asa jugak la.. tapi Kak Mas dan Kak Rita salah seorang ahli phytoscience yang dah berjaya pernah nasihatkan wanie.. katanya nak berjaya dan hidup senang bukan mudah wanie.. akan ada banyak halangan dan cabaran cuma kita kene kuat dan ambik semua tentangan dan tukar tentangan tu sebagai suatu kunci untuk berjaya dan selalu la berfikiran positif.. Kak Mas merupakan idola wanie la walaupun baru sehari jumpa hehhe

sebabnya Kak Mas bukan terus2 berjaya dia terpaksa mengharungi berbgai liku2 yang susah sampai hampir 6 bulan barula dia berjaya dan dia jugak cerita yang hampir 2 bula post benda nie kat FB tapi xda sorang pun yang respond tapi akhirnya tengokla sekarang dia dah berjaya..Ya Allah terima kasih kerana selalu bagi wanie seseorang di waktu wanie perlukan seseorang.. Terima Kasih Ya Allah..

Ok kesimpulanya bagi wanie dan korang jika kita nak berjaya kita kena la berusaha sebab kejayaan tak datang bergolek dan kalau nak berjaya kita kena la ambil risiko.. ambil semua tentangan sebagai satu guide untuk kita berjaya.. ok sama-sama la kita berusaha ea kawan-kawan.. muuaah sayang semua!!

nie ada beberapa kata hikamah untuk menjadi santapan bersama

"The secret of success is learning how to use pain and pleasure instead of having pain and pleasure use you. if you do that, you are in control of your life. if you don't, life controls you"
-Tony Robbins-

"Successful people build each other up. they motivate, inspire, and push each other. Unsuccessful people just hate, blame and complain."

So guys always think positive an ignore the negative!!

Big Love and Hug
WanieZulkafli
 xoxo
0 Responses

Post a Comment